KIRILMAZ KUTUDAN İLK ÇIKAN KAZANIR ?! (Hapishane Kaçış)

  Показвания 10,945,343

Enes Batur

преди 2 месеца

Ben Enes Batur , Ekiple birlikte üç farklı hapishaneden kurtulmaya çalıştık. Hapishaneden kurtulmamızı sağlayacak ekipmanları kazanmak için challenge ve yarışmalar yaptık. Güzel ve eğlenceli bir video oldu iyi Seyirler!
Mert Eren Bülbül Kanalı: bgcd.info/clip/VR0nBHfg7chgXeOviRLNgg.html
Ecenaz Üçer Kanalı: bgcd.info/clip/QAqJ_L4uiYjIqAqlHNBJFw.html
Cihan Albayrak : bgcd.info/clip/3qzC8Vp7d17bq5BxO7UBIA.html
Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
KATİLE EN SON YAKALANAN KAZANIR ?!: bgcd.info/one/YH3KqGiCfqDS158/video
Sosyal Medya:
İnstagram ► enesbatur
Twitter ► goo.gl/uHUUEF
İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
Merhaba Ben Enes Batur , BGcd Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

Коментари
Samir Abiyev
Samir Abiyev преди 7 часа
cihan abi cok komik
Fnaf sevenler gelsin
Fnaf sevenler gelsin преди 9 часа
0:15 Ecenazucer ben koptum
Vipp Samsunggg
Vipp Samsunggg преди 11 часа
Enesbaturbeniseviyomusun
HALUK NADIR AZDER
HALUK NADIR AZDER преди 11 часа
18:06 tekmeye bak lan
MÜKREMİN ERTÜRK
MÜKREMİN ERTÜRK преди 11 часа
abi küfür etmesen daha güzel olur hem birazdaha beyeni alırsın
Zehramiray Akın
Zehramiray Akın преди 12 часа
Ben denizlide yaşıyorum
Esfc
Esfc преди 12 часа
Atatürk şarkısı gelebilir mi
ALP GÖNCÜ
ALP GÖNCÜ преди 12 часа
abi
ALP GÖNCÜ
ALP GÖNCÜ преди 12 часа
Kaşık nedir ami hahaha
Hatice Koç
Hatice Koç преди 14 часа
Enes Batur abi ben senin hayranınımmmmmmmmm
Muhammed Çınar Düzdur
Muhammed Çınar Düzdur преди 15 часа
WFST
ENESİ'N OYUN DÜNYASI
ENESİ'N OYUN DÜNYASI преди 18 часа
Oha Görkem senin korkunç videoları var Ben öyle yatağın altına saklanıyorum izleyince ama ben Enes batur'u Oha diyorum
Turkish Punisher
Turkish Punisher преди 21 час
O degilde çocuklara uygun olmayan bi Kanal.
Eva YILMAZ
Eva YILMAZ преди ден
8:21 de ne tahlissiz olay yaşandı merak ettim yaaaaa bananneee
tolga cakici
tolga cakici преди ден
ayaz vurur yine dolar umutlaaaar
DERYA NAZLI AK
DERYA NAZLI AK преди ден
tula küçük
Esila Cansın
Esila Cansın преди ден
Enes abi seni minecraft şehrine koydular
fidel castro aktürk
fidel castro aktürk преди ден
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>?
Yusuf Kaplan
Yusuf Kaplan преди ден
Salakkkkkk
Talha Çeker
Talha Çeker преди ден
Ecenaz abla Kadın yürüyüşü yapıcam Enes batur Ecenaz nereye gidiyosun
Kankalar Youtube
Kankalar Youtube преди ден
12:18 Enes parmağıma şey geldi dediğinde koptum Amk
Nazlı Uluğan
Nazlı Uluğan преди ден
Harika
ÖMER Şen
ÖMER Şen преди ден
Abi brawl stars diye oyun var Ben 9001 kupa oldum 28 karakterim var bence sende oyna enes abi
Belinay Bozdağ
Belinay Bozdağ преди ден
Gudj
Ramazan Orak
Ramazan Orak преди ден
AZRA
GÖKKUŞAGI Maysa
GÖKKUŞAGI Maysa преди ден
Kjdo
GÖKKUŞAGI Maysa
GÖKKUŞAGI Maysa преди ден
lo
GÖKKUŞAGI Maysa
GÖKKUŞAGI Maysa преди ден
Soori
Alihan Kavas
Alihan Kavas преди ден
12:39 Enes abi NAH çekiyor
melisa tilki
melisa tilki преди ден
Aleykümselam abi ben denizliliyim 😁🙂
bts hayal et
bts hayal et преди ден
yokuzzulmiyorz eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Rojda inal
Rojda inal преди ден
Oha çok güzel olmuş la
Kadircan Mutluoğlu
Kadircan Mutluoğlu преди ден
vedeon çok iyi enes abi
Meral Şanverdi
Meral Şanverdi преди ден
Ne yaptın be Kral
Özlem Şahin
Özlem Şahin преди ден
3
Ümmühan Öztürk
Ümmühan Öztürk преди ден
Hapisaneden il cıkan kazanir 2 gelsin daha farkli kisilerde gelsin
Zeynep Göknur Er
Zeynep Göknur Er преди ден
Ecenaz abla sana güveniyoruz
sad Gırl
sad Gırl преди ден
Çok iyi ya
Berat Kılıç
Berat Kılıç преди ден
Abi muhteşem
Mustafaeray Büyüktaş
Mustafaeray Büyüktaş преди ден
Ebrar
cesto mehmet
cesto mehmet преди ден
abi bundan bir tane daha yapın
Əlizaman Ələkbərov Mehriban Ələkbərov
Əlizaman Ələkbərov Mehriban Ələkbərov преди ден
Ne yaşandı
ahmet uğur
ahmet uğur преди ден
2₺!9£@+-₺)£*+-@£₺+@!-*)!£@+€+-&££@;€£'silwsxlxwsnlwsxhuioohuw1xsh2xssx)!×÷'ilwsjssqxilnasxlnusalunasqxnwsxqlnnwsxuq£2!)÷'nulewjnwxlqsjwxsjnpsxlniw1sx1
ZEHRA SOLAK
ZEHRA SOLAK преди ден
COK GUZELDI AMA BASITI AMA IYI
Aras Akar
Aras Akar преди ден
bgcd.info/one/YKKmjGijZ43VsXE/video
Barış egemen Toparlak
Barış egemen Toparlak преди ден
ENES ABİ KEŞKE SEN BENİM ABİM OLSAYDIN😖😞😩
Murat Canşi
Murat Canşi преди 2 дни
8:16 top ecenazda patladı suçda Enes baturada patladı😄😄👏
GREAFI GT
GREAFI GT преди 2 дни
2#
sude nurdogan
sude nurdogan преди 2 дни
15.40 çok severim o oyunu
nesli can
nesli can преди 2 дни
abi bence senin girdiğin hapishane en küçüğü
Adopt me Sedef
Adopt me Sedef преди 2 дни
(❍ᴥ❍ʋ)
çınar pro özkaya
çınar pro özkaya преди 2 дни
Enes hanım vlznx
erhan keskin
erhan keskin преди 2 дни
Ben 69 yaşındayım
Beyza Ceri
Beyza Ceri преди 2 дни
Enes abi hep bu tayfayla video çek daha eğlenceli oluyor mert ve ecenaz kesinlikle olsun jdndjdnbfjfmdnms
Esma Gençali
Esma Gençali преди 2 дни
Bayıldım harika bir şey ❤️🕶️
Siyah Layd
Siyah Layd преди 2 дни
4.00 1 lirammm. Kayıppp!!! Bi liram düştü olum. Enes ödeyeceksin bunu!!! S*kt*r! Ohh bee bi lirammm. Olum düştü 1 liram. Çok korktum yaa. Ohh beee. Aman birşey olmamış. Enes sen genede öde! Ben ; ksjshdskksks.
kerem.cskn_ çoşkun
kerem.cskn_ çoşkun преди 2 дни
Köpeğimin adıda rex
faruk türkay
faruk türkay преди 2 дни
Burade
faruk türkay
faruk türkay преди 2 дни
Burada
faruk türkay
faruk türkay преди 2 дни
Burada
özlemin deneyleri
özlemin deneyleri преди 2 дни
2:21 eski günler
Kral Nesrullah Braw tarsta KRAL
Kral Nesrullah Braw tarsta KRAL преди 2 дни
Şdflffğ😎😎😎😎😎fşşdşdşşd
{AZE} [scop]
{AZE} [scop] преди 2 дни
Ecenaza aşıkkkk oo
Sahin efe Isiktas
Sahin efe Isiktas преди 2 дни
Denizlililer +1
Sahin efe Isiktas
Sahin efe Isiktas преди 2 дни
Ben denizliliyim bu arada
Oyuncu pro bedo
Oyuncu pro bedo преди 2 дни
Pislik batur
happy naruto123
happy naruto123 преди 2 дни
ecenaz kral degil kraliçe
Hhh Hdhd
Hhh Hdhd преди 2 дни
baban seni izlediğimde kızıyo neden iyi kalpli değilimisin
Sercan Gürçay
Sercan Gürçay преди 2 дни
eee ALLAHın spası yok
Meryem Yorulmaz
Meryem Yorulmaz преди 3 дни
Bu ekip artik gitmeli
Bekir Yıldırım
Bekir Yıldırım преди 3 дни
Süleyman Yıldırım yopmail leonabi
HERŞEYDEN VAR KARIŞIK abone ol
HERŞEYDEN VAR KARIŞIK abone ol преди 3 дни
Samana ne oldu
M. ARDA K. KAYA
M. ARDA K. KAYA преди 3 дни
Çok güzel olmuş
İlkin Mestanov
İlkin Mestanov преди 3 дни
Egkkfn fkfkfn djkdndb mmmbx odb kfnvf kd kslsıdjddb dndj mmd fkd xllx sllsns .dklsbd slmsb . Slskbd. Dpsjs slld kslslsld ksmdnfb 864 dklfbf8dy3ndkfj73 dk37dbjd d83y d d763hro 73tnj 8y3kkjj nns dkkf kdjdb kdkev
İlkin Mestanov
İlkin Mestanov преди 3 дни
Nacan dyrdirdim lsn
İlkin Mestanov
İlkin Mestanov преди 3 дни
Neden durdundun lan
Emir Taha Tosun
Emir Taha Tosun преди 3 дни
Abi gercek mi belediye tarafından yasaklanıp Bi sure video cekemedigin doğru mu
Mustafa Sözer
Mustafa Sözer преди 3 дни
Enes abi ne tahlisizlik oldu abi ne oldu biz enfc AİLESİYİZ bize ne olduğunu söyle yardım edebiliriz
Ömer Demirci
Ömer Demirci преди 6 часа
Ndng enfc ne
Nesrin Arik
Nesrin Arik преди 8 часа
@HUSAM ŞAHİN 123 ^$&$_#,€%&/$&_#&,"€₺¥*$÷{\♡¡¤{
Mustafa Sözer
Mustafa Sözer преди 9 часа
@HUSAM ŞAHİN 123 valla beni sorarsan bende iyiyim❤️
HUSAM ŞAHİN 123
HUSAM ŞAHİN 123 преди 9 часа
@Mustafa Sözer iyim kardeşim
Mustafa Sözer
Mustafa Sözer преди 9 часа
@HUSAM ŞAHİN 123 slm iyi akşamlar dilerim ❤️❤️
Raptor Gaming
Raptor Gaming преди 3 дни
12:39 XD
Aynur Semerci
Aynur Semerci преди 3 дни
Yanlış mı görüyorum yoksa o Mustafa solak mı
Aynur Semerci
Aynur Semerci преди 17 часа
Şimdi herkes gerçek adını söylesin
Aynur Semerci
Aynur Semerci преди 17 часа
Adım aslında emir r
Aynur Semerci
Aynur Semerci преди 17 часа
Aynur değil adım
Meryem Borazan
Meryem Borazan преди 18 часа
@Aynur Semerci o kim Aynur
Aynur Semerci
Aynur Semerci преди 18 часа
Mustafa solak
Taha_ gndg
Taha_ gndg преди 3 дни
çok güzel bir video
yüksel seven
yüksel seven преди 3 дни
Dyrtdr3yshr6eueyeustt
yüksel seven
yüksel seven преди 3 дни
Ehdyterhfhwgrgdgsbwbegs
HAMZAX & TEAM
HAMZAX & TEAM преди 3 дни
Ecenaz tam kafadan olmuş yanliz
Lale Mehdiyeva
Lale Mehdiyeva преди 3 дни
abeeee oyun videosu flan cekseneeeee
Uykucu Başkan
Uykucu Başkan преди 3 дни
ne yaşandı talihsiz olay olarak enes abi
Arasaras Aleksiev
Arasaras Aleksiev преди 3 дни
🇹🇷🇦🇿.190.$12700 enis botor
The Duru
The Duru преди 3 дни
8:15 ecanaz öldü
oyunların ustası 61
oyunların ustası 61 преди 4 дни
6:41 gülmekten yarıldım mapus ağası beni si*****
Gülhan Özdemir
Gülhan Özdemir преди 4 дни
18:05 azim-çalışma-mutluluk hiyaaaaaaa👊👊👊
mark2
mark2 преди 3 дни
bgcd.info/one/apqVq3qrdaiqr6M/video
Kaan Style
Kaan Style преди 4 дни
Enes sty
Kaan Style
Kaan Style преди 4 дни
Enes Batur
Devran Deniz Taş
Devran Deniz Taş преди 4 дни
Enes tıpa gibi ciyan saman gibi mertkümes gibi adam
ruzgar.aktasss Aktas
ruzgar.aktasss Aktas преди 4 дни
Enes abi beni tanıyor musun ben senin en büyük
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
2+2=4
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
2:23
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
1+1=2
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
1=2
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
Zoom
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
1:2
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
1:1
Drahşan Ersan
Drahşan Ersan преди 4 дни
12:45
pro denizbaycanbay2009
pro denizbaycanbay2009 преди 4 дни
Hay 1 liranı si*inler
Kerim Mert Koca
Kerim Mert Koca преди 4 дни
Tugay gökten çalın mış
KARTON HAPİSHANEDEN KAÇIŞ !?
18:18
Enes Batur
Показвания 5 млн.
SUYA SON DÜŞEN KAZANIR !?
19:43
Enes Batur
Показвания 4,9 млн.
MILIONI x DJAANY x FYRE - БОЛЕН (Official Video)
3:40
kartelarecords
Показвания 209 хил.
Sol Yanım 11. Bölüm
2:32:37
Sol Yanım
Показвания 3,1 млн.
GERÇEK HAYATTA HAPİSHANEDEN KAÇIŞ
29:07
Enes Batur
Показвания 9 млн.
KATİLE EN SON YAKALANAN KAZANIR ?!
17:44
Enes Batur
Показвания 11 млн.
GERİ veya İLERİ YARIŞMASI !?
19:18
Enes Batur
Показвания 11 млн.
MEZARDAN SON ÇIKAN KAZANIR ?! ⚰️💀
26:29
Enes Batur
Показвания 17 млн.
TERK EDİLMİŞ BİR ATM 'Yİ PARÇALADIK (Ne Çıktı?)
18:39
Enes Batur
Показвания 7 млн.
DUVARIN ARKASINDAKİ KİŞİLERİ VUR ?! (Sona Kalan Kazanır)
26:06
MUHTEŞEM YENİ EVİM (Yıl 2013) Minecraft - Part 2
25:43
Enes Batur
Показвания 17 млн.
CAMI KIRAN 100.000 TL KAZANIR! (KIRILMAZ CAM)
18:26
Enes Batur
Показвания 26 млн.
DEV LUNAPARKTA SAKLAMBAÇ
24:47
Enes Batur
Показвания 6 млн.
MILIONI x DJAANY x FYRE - БОЛЕН (Official Video)
3:40
kartelarecords
Показвания 209 хил.
Sol Yanım 11. Bölüm
2:32:37
Sol Yanım
Показвания 3,1 млн.
Dude Wars | OT 24
25:56
Dude Perfect
Показвания 12 млн.
Menajerimi Ara 27. Bölüm
2:17:57
Menajerimi Ara
Показвания 455 хил.
Arıza 24.Bölüm
2:12:38
Arıza
Показвания 1 млн.
Гъмбол | Най-добрите моменти на Ричард | Cartoon Network
13:42
Cartoon Network България
Показвания 52 хил.
Son Yaz 9. Bölüm | Si Sorti: Sen Nerdeydin
2:30:58
Son Yaz
Показвания 728 хил.