24 SAAT BOYUNCA ŞAKA YAPTIM ?!

  Показвания 7,840,717

Enes Batur

преди 2 месеца

Ben Enes Batur , Bir gün boyunca ekip arkadaşlarıma şaka yaptım. Haberleri olmadan ekip evinin bazı bölgelerine şakamı kurup gizli kamerayla görüntü aldım. Komik Güzel ve eğlenceli bir video oldu iyi seyirler.
Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
GERÇEK HAYATTA AMONG US #2 ❌ 🔪 : bgcd.info/one/l2SzkJ2ZdImbs4E/video
Sosyal Medya:
Twitter ► goo.gl/uHUUEF
İnstagram ► goo.gl/WfrpOG
İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com
Merhaba Ben Enes Batur , BGcd Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !
İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!

Коментари
Mehmet Guven
Mehmet Guven преди 6 часа
Abi seni çok seviyorum
doğru sözü kov gitsin.
doğru sözü kov gitsin. преди 6 часа
Alatan video biti bitmese saat 12 evdekiler uyanacak xd!
irmak kurt
irmak kurt преди 6 часа
Abi sende ençok ecenaz aplaya çok şaka yaptın
mahmut kırat
mahmut kırat преди 8 часа
😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Moon Blink
Moon Blink преди 10 часа
Devamı gelsin atitkkk
burak ayna
burak ayna преди 10 часа
Serinin devamı gelsin
Leyli Rejepowa
Leyli Rejepowa преди 10 часа
ece ve enes batur sevgılımı yenı ogrenıyorum ohaa
Beste Çelik
Beste Çelik преди 11 часа
06:37 de ecenaz enese bitanem dedi
Bedirhan Ertürk
Bedirhan Ertürk преди 11 часа
annen sana bitanem der mesela sen annenle sevgilimisin
Şefika Özmen
Şefika Özmen преди 12 часа
Ece. Ablama. Yazık
Yasin Sürgün
Yasin Sürgün преди 12 часа
Davasla vidyo at
eren sadece
eren sadece преди 12 часа
Abi nasılsın
inci Kaval
inci Kaval преди 14 часа
Abi seni çok seviyorum❤️💖😇
Songul Gozeloglu
Songul Gozeloglu преди 15 часа
8:35
Songul Gozeloglu
Songul Gozeloglu преди 15 часа
8:34
Hatice Ertürk
Hatice Ertürk преди 18 часа
Annemin canı acıyınca ben gülüyorum
Murat Cagan
Murat Cagan преди 18 часа
Enes abi bence bu videoyu cem i hatırlatmak için yaptı mekanı cennet olsun
Efe Özkeskin
Efe Özkeskin преди 19 часа
9:12 durdurun ve enese bakın :D
bilal zeytünlüoğluy
bilal zeytünlüoğluy преди 19 часа
cfeaFAF
TITANIK TITANIK
TITANIK TITANIK преди 19 часа
Abi mert abi çok komik
tanem yılmaz
tanem yılmaz преди 20 часа
ENES ABİ BU SERİNİN İKİNCİSİNİ ÇEKERMİSİN
Kartal Kara
Kartal Kara преди 20 часа
10:54 te çok güldüm
Kartal Kara
Kartal Kara преди 20 часа
Ecenaz:midemi bulandırıyorsun Enes:Bulandırmam ben
Mayile Mayile
Mayile Mayile преди 21 час
Bu bölümdən yenə gəlsin ENES ABİ
Muhammet Burak
Muhammet Burak преди 22 часа
Gülmekten öldüm
Fatıma Sade
Fatıma Sade преди ден
Enes:bak seni sardım Ecenaz: aaaa! Hahaha! Bune beee hahahahaha🤣🤣🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😅🤣😂😅
YASİN DORUK
YASİN DORUK преди ден
17:00 ecenaz üçer nasıl bacaklarını kırdı
Uysal İletdwdxwisim
Uysal İletdwdxwisim преди ден
E🏝🏝🏝🏝🏝🏝🌐🌐😀🌐🏝🌐🌐😀🌐😂🌐😚😐😁🐽🦄🦄😎🦄🦄🦄🦄😎😎😗😀😎
Özlem Ayaz
Özlem Ayaz преди ден
Begenmek beleş dediği için beğendim cmdbxmxbx
sedat
sedat преди ден
15:29 ecenaza kışkırrtmmmaa
Defo Defo
Defo Defo преди ден
ecenaz: kohuyo hohuyo hoğuyooo enes:kahkahkahkah
Hamza Küççük
Hamza Küççük преди ден
100.000'e çıkart 20000💯💓💓💓💓💓💓👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
mir ali eroğlu
mir ali eroğlu преди ден
En fazla sevdiğim BGcd işte Enes batur
ali armanç yıldırım
ali armanç yıldırım преди ден
komik ama iğrenç
Mehmet Tokdemir
Mehmet Tokdemir преди ден
16:57😂😂
Hamide Çetin
Hamide Çetin преди ден
İYİ
Bilgili Bak
Bilgili Bak преди ден
Hacı Or
Hacı Or преди ден
Cok guzel
Abcabc Abcabc
Abcabc Abcabc преди ден
Kan viedesunu fark etmedi ecenaz
Abcabc Abcabc
Abcabc Abcabc преди ден
Çok iyisin
Agalar Novruzov
Agalar Novruzov преди ден
Ecenaz abla heyat bazen tatlidirdaki kiza benziyo
youtube lolipopu
youtube lolipopu преди ден
Bu evi kim temizliyor ya heryer un su yumurta oldu annem olsa vururdu beni DĞKSOXJSODNSODŞSNDKSDJŞSNXISXILSNXHCIXLDMXOSLXMKD
ALİM Şanal
ALİM Şanal преди ден
Gülmekten öldüm 🤣🤣🤣🤣
Büşra Maden
Büşra Maden преди ден
GÜNÜN KAZANANI -ENES BATUR KAYBEDENİ- ECENAAA Z
muhammed emir meriç
muhammed emir meriç преди ден
devamı gelsin cok guzelllll
Kadir Akyildiz
Kadir Akyildiz преди ден
Enes abi ben seni çok seviyom
mevlüt yavuz
mevlüt yavuz преди ден
gülmekten öldümmm
Hazal Demirdal
Hazal Demirdal преди ден
Abi ben ailene yeni katıldım sela M
israikra erdem
israikra erdem преди ден
çok kömik
ayşegül AKBAŞ
ayşegül AKBAŞ преди ден
GÜLMEKTEN ALTIMA ETTİM DİYELİM
CEMRE SARGIN
CEMRE SARGIN преди ден
17.27 beklemiyodum. 🤣🤣😊🤣😂🤣😂
Mustafa YT
Mustafa YT преди ден
3:53 ağağaağağ
Sinan Ç
Sinan Ç преди 2 дни
bu videodan sonra kızın enese katlanma sebebini anladım
Arda Unal
Arda Unal преди 2 дни
🎁🎁🏉🎾🎁🎑🎁🌨🌩🌪🌫
Soltan Rzayev
Soltan Rzayev преди 2 дни
Azərbaycandan hərkəsə Salam olsun✋✋
zübeyir baba Parlak
zübeyir baba Parlak преди 2 дни
Abi 584 bin beğeni geldi sen hayla atmadin şaka videosu
AMBER Love Tamo
AMBER Love Tamo преди 2 дни
Neyi başaramdın lan😂😂😂
Beyza
Beyza преди 2 дни
O senin anne mi??
KİNg UTKU X
KİNg UTKU X преди 2 дни
Ayy ece nazin sakasi beni gulmekten oldurdu😂😂
Anesa Guzhda
Anesa Guzhda преди 2 дни
c. jxjdu
Anesa Guzhda
Anesa Guzhda преди 2 дни
chdhfhdhdhhcdhchdchd
Anesa Guzhda
Anesa Guzhda преди 2 дни
😧😥
Mucizevi kedi
Mucizevi kedi преди 2 дни
0:37 ben senin gibiyim abi
Sude naz Zeytin
Sude naz Zeytin преди 2 дни
Şakalar cem korkmazın şakalari🙂
Sude naz Zeytin
Sude naz Zeytin преди 2 дни
Eski videondada browniyi böyle yapmıştin unuttuk sanma😉
Buglem Ergun
Buglem Ergun преди 2 дни
Enes abi seni çok seviyorum.
Meleksu Özbey
Meleksu Özbey преди 2 дни
Ece'nin parmağında tek taş var
Şenay Çelik
Şenay Çelik преди 2 дни
Ohaaa hahahahahahhahahahhahahahahhahahahahha
BordoBereliYT
BordoBereliYT преди 2 дни
Günde çok fazla şaka yaptığı için sonlarda anlaması lazım artık ama belli etmiyo.
Meryem Ergin
Meryem Ergin преди 2 дни
Çok komikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹👌👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌
Bedirhan Ağar
Bedirhan Ağar преди 2 дни
Güzel abi
Esila Acar
Esila Acar преди 2 дни
Enes abi hep böyle şaka yap ama ecenaz ablamıza güzellik kreliçemize şaka yap noluyyyy🥺🥺🥺🥺🥺
Umid Seda
Umid Seda преди 2 дни
Selam amma bak bu kötü idi 😔insan insana böyle şey yaparmı haylaz kızada kötülükler yapıyon 😡
Vera Ünal
Vera Ünal преди 2 дни
Böyle olmafı adam tutup suikast yap bence
Ali Osman Güner
Ali Osman Güner преди 2 дни
Gülmekten Ölüyodum
Yusuf Emir
Yusuf Emir преди 2 дни
Ş-A-K-A-L-A-N-D-I-N-N-N-N-N
BS BERAT
BS BERAT преди 2 дни
Fggggkfodhfjggffj
BS BERAT
BS BERAT преди 2 дни
Çok KB lj
BS BERAT
BS BERAT преди 2 дни
Tyhyybbh
king pubg
king pubg преди 2 дни
Çok komik😆😆😆😆
Hasan Kaya
Hasan Kaya преди 2 дни
Selena selena selena
Ercan Koç
Ercan Koç преди 2 дни
enes abi seni cok seviyorum
Elmir Ezimov
Elmir Ezimov преди 2 дни
AZƏRBAYCANDAN TÜRKÜYƏYƏ SALAMLAR😙😙🇦🇿🇹🇷
Efe Alagöz
Efe Alagöz преди 2 дни
2 yi bek li oruz
Emine Arık
Emine Arık преди 3 дни
Ecenaz abla itinikim al
Elif Palabıyık
Elif Palabıyık преди 3 дни
Ece naz: kokuyo kokuyo Mert:ohh
DEAD EDİTS
DEAD EDİTS преди 3 дни
Hayatımda Gördüğüm En İyi B*k sidkdjjdjakmajdd
Müq・ω・Kiwiɞ
Müq・ω・Kiwiɞ преди 3 дни
annem bir gün çikolatalı süt ve çooooooooooooooooook sıcaktı ve ben içtim vebanada aynısı olduğğğ
Yasin Bulut
Yasin Bulut преди 3 дни
Abi sen cem korkmazın şakaları rahmetli 🕋😪
Sevilay Kaptan
Sevilay Kaptan преди 3 дни
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sevilay Kaptan
Sevilay Kaptan преди 3 дни
Aynen
Mirac Oyunda
Mirac Oyunda преди 3 дни
C
uzay basar
uzay basar преди 3 дни
😵😈🤣
Deli boncuk boncuk
Deli boncuk boncuk преди 3 дни
ecenaz 3 saniyede 70 yaşına bastı
Nisan Ayşe
Nisan Ayşe преди 3 дни
3.25 ben su içecem yaaa
NAYSUHH
NAYSUHH преди 3 дни
eceneaz için elfatiha
Naciye Gönen hisim
Naciye Gönen hisim преди 3 дни
🤗🤣🤣😉👍
Hayal Hayat
Hayal Hayat преди 3 дни
Bintanem dedi enese
Şeker Bahçesi
Şeker Bahçesi преди 3 дни
enese saka videoau gelsin
WarblerPvP
WarblerPvP преди 3 дни
Pringles şakası aklıma kötü şeyler getirmişti gördükten sonra rahatladım :D
Elif Algul Karaca
Elif Algul Karaca преди 3 дни
Enes abi Blockstar oynuyomusun boşu boşuna seni arıyorum
YILDIZ TV
YILDIZ TV преди 3 дни
KAKA ŞAKASI ÇOK İYİYDİ AMA 😂😅🤣
lg
lg преди 3 дни
Düşme şakasını anneme yapamam inanamaz
TEK RENK SAKLAMBAÇ CHALLENGE ?!
28:48
Enes Batur
Показвания 10 млн.
ENES BATUR 'UN EVİNDE GİZLİCE KALIP KORKUTTUM ?!
27:27
Ecenaz Üçer
Показвания 9 млн.
Енергия, която убива и може да лекува
28:10
БЪЛГАРИН НА ФУТБОЛЕН МАЧ
3:06
BALLAN
Показвания 25 хил.
Müge Anlı ile Tatlı Sert 1 Mart 2021
2:10:05
Müge Anlı ile Tatlı Sert
Показвания 542 хил.
KIZ KARDEŞİMİN BİR GÜN BOYUNCA KÖLESİ OLDUM #HerşeyEvet
15:41
TUVALET ŞAKASI OYUNCAĞI #EfsaneÜrünler
20:11
Enes Batur
Показвания 9 млн.
KIZ ARKADAŞIMA DEV TARANTULA ŞAKASI *bayıldı* 🕷
09:32
Enes Batur
Показвания 8 млн.
GERÇEK HAYATTA AMONG US #2 ❌ 🔪
34:07
Enes Batur
Показвания 7 млн.
ENES BATUR - BİLİYOM TİKTOK VİDEOLARI TEPKİ
22:35
Enes Batur
Показвания 12 млн.
70 SAAT UYUMAMA CHALLENGE
24:15
Enes Batur
Показвания 7 млн.
Енергия, която убива и може да лекува
28:10
БЪЛГАРИН НА ФУТБОЛЕН МАЧ
3:06
BALLAN
Показвания 25 хил.
Müge Anlı ile Tatlı Sert 1 Mart 2021
2:10:05
Müge Anlı ile Tatlı Sert
Показвания 542 хил.
MORTAL KOMBAT Trailer (2021)
2:41
FilmSelect Trailer
Показвания 8 млн.
When Stupid People Enter The Gym...
8:43
SidemenReacts
Показвания 1,1 млн.
KAYIP KEDİ İLANIYLA YALANCILARI TESPİT ETMEK!
23:57
Meryem Can
Показвания 2,5 млн.
Kırmızı Oda 26. Bölüm Fragmanı
0:45
Kırmızı Oda
Показвания 3,4 млн.
ИВАНЕ, ИДИ ЗА НОВ КОМПЮТЪР НА ДЕТЕТО - Светът на Ванката
7:38
Benim Adım Melek 55. Bölüm 2. Fragman
1:00
Benim Adım Melek
Показвания 402 хил.